برندسازی یا برندینگ (Branding)، بحثی است که جدیدا دغدغه بسیاری از شرکتها شده و مدیران خیلی از مجموعه ها به آن توجه می کنند و از مسائل مهم توسعه هر شرکت به شمار می رود.
نکته قابل توجه اینکه خیلیها هنوز نمیدانند که برند و برندینگ، فقط طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی نیست!
نمیدانند که کل کار برندینگ به زبان ساده این است که شما قرار است “ذهنیت” مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید، خاص شوید و بنا به دلایلی، افرادی (خاص یا عام) به سمت شما بیایند و سراغ برندهای دیگر نروند.
در تمام این مسیر، همهی اِلِمانهای بصری برندتان از لوگو و فونت بگیرید تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشورتان، فقط و فقط یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ!
از کجا شروع کنیم؟
دکتر امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی خود می گوید، برای ایجاد برند، 8 ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند:
• تبلیغات
• روابط عمومی
• پیشبرد فروش
• بازاریابی مستقیم
• فروش شخصی
• بسته بندی
• رویدادها و اسپانسرینگ
• خدمات مشتری
به طور کلی برندینگ، فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده میگردد،بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش مییابد...
برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید
برندینگ (Branding) یا برندسازی چیست
باما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)
شک نکنید سئو تضمینی یک شعار هست. اما چرا یک شعار می باشد؟
بارها و بارها مالکین وب سایت و کسب و کارهای اینترنتی به ما مراجعه میکنند و سوال میکنند که آیا شما سئو تضمینی انجام میدهید؟و یا اینکه میگویند بابت هزینه ایی که به شما داده خواهد شد چه تضمینی میکنید تا ما به رتبه اول گوگل برسیم؟ ما با آنها میگویم نه تنها شرکت ما بلکه بزرگترین شرکت هایی طراحی و بهینه سازی سایت در جهان نه در تبلیغات و نه در قراردادها و صحبت ها به شما تضمین نخواهند داد. ما 5 دلیل برای شما خواهیم آورد که ثابت میکند سئو تضمینی صرفا شعار می باشد البته گاهی ممکن هست برای بعضی کلید واژه ها کم رقابت موفق باشند اما تضمین آن کاملا شعار گونه و تبلیغاتی می باشد.
سئو تضمینی تنها برای جذب مشتری می باشد:
1. سئو تضمینی ذهنیت بدی ایجاد کرده است و این کار خراب کرده است.
2. گوگل نسبت به سئو تضمینی هشدار میدهد و بارها گفته است که اعتماد نکنید.
3.رتبه بندی گوگل در همه مکانها و اینکه با اکانت گوگل در حال جستجو هستیدیاخیر و همچنین بازدید صفحات مختلف فرق داردو یکتا نیست.
4. داشتن رتبه اول کافی نیست.
5. تضمین چیزی که در اختیار شما نیست.
برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.
"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"
با ما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)
برحسب تعریف ، دامنه نام یکتایی است که وب سایت شما از طریق آن شناخته می شود. دامنه از یک یا چند بخش تشکیل شده است که اصطلاحا به آن label گفته می شود .
در نظر داشته باشید که کارکترهایی نظیر space " " یا - را نمی توانید در نام دامنه استفاده کنید .
نام دامنه را چگونه انتخاب کنم ؟
1 . اطلاعات سایت را توصیف کند.
اگر سایت شما در زمینه اطلاع رسانی یا سرویس دهی فعالیت خواهد کرد، بهتر است نام آن توصیف کننده این فعالیت باشد.
اگر دامنه شما به راحتی به خاطر سپرده شود ، بازدیدکنندگان خود را برای آینده حفظ خواهد کرد. پارامترهای متعددی در به خاطر سپردن دامنه موثرند به عنوان مثال موارد زیر را مد نظر قرار دهید :
اگر نام دامنه شما لغتی است فارسی که با کارکترهای انگلیسی نوشته شده است، باید عمومی ترین نوع نوشتار آن کلمه را مورد استفاده قرار دهید. به عبارت ساده تر کاربر نباید برای رسیدن به سایت شما بارها نام دامنه را به صورت غلط تایپ کند تا یکی از موارد آن پس از بارها آزمایش و خطا سایت شما را نمایش دهد!
تعداد کارکترهای دامنه را تا حد امکان کم کنید. اما در این کم کردن کارکتر افراط نکنید، گویا بودن دامنه برای سایتهایی که تنها ماهیت آنلاین دارند حیاتی است .
2. از نام دیگران استفاده نکنید
اعتبار شما متعلق به شماست و اعتبار دیگران متعلق به دیگران. هیچگاه بدون دلیل نام دامنه ای مشابه نام دیگران انتخاب نکنید. این مساله را خصوصا در فروشگاههای آنلاین مدنظر قرار دهید. اگر این مساله از لحاظ قانونی مشکل نداشته باشد از نظر اعتماد کاربران به شما تاثیر منفی بسیار زیادی دارد .
3 . موتورهای جستجو را مد نظر قرار دهید
قرار گرفتن کلیدواژه اصلی فعالیت سایت در نام دامنه اولویت دامنه را در جستجوها بالا می برد. این مساله را در زمان انتخاب زبان نام دامنه خود نیز لحاظ کنید. به عنوان مثال اگر شما از لغت shop به جای foroushgah استفاده کنید در جستجوهای لغت shop اولویت خواهید داشت. مخاطب خود را مد نظر قرار دهید .
"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"
با ما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)
استفاده از ویدیو بک گراند (Video Background) در طراحی سایت آری یا خیر؟
در اینکه استفاده از ویدیو بکگراند در طراحی سایت می تواند بسیار زیبا باشد و یک تجربه کاربری خوبی را منتقل نماید شکی نیست. اما عدم رعایت نکات کلیدی و استاندارد لازم و مهم میتواند نتیجه عکس نیز به مخاطب ارایه نماید.
گروه وب مک اکنون توانسته است در نسخه جدید وب سایت خود با رعایت نکات لازم در استفاده از ویدیو بکگراند رابطه کاربری زیبایی را ارایه نماید
مهمترین اصول اساسی و مهم در استفاده از ویدیو بک گراند در طراحی سایت
استفاده از ویدیو بکگراند, خوب و بسیار زیبا میتواند باشد اما به شرط رعایت تمام نکات اساسی ومهم آن . به عنوان مثال تنها حجم کم ویدیو دلیلی کافی برای استفاده از ویدیو بک گراند نمی باشد و اینکه اصولا در چه سایت های خوب هست استفاده شود و در چه سایت هایی نباید استفاده شود و سایر نکاتی که در زیر مطرح خواهد شد میتواند به شما کمک نماید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.
استفاده از ویدیو بک گراند (Video Background) در طراحی سایت
"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"
با ما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)
"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها"
با ما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)