گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی چیست


فناوری‌های جدیدی مانند آنالیز کلان‌ داده‌ و یادگیری ماشینی، دقت و هوشمندی قابل توجهی برای بازاریابی دیجیتال رقم زده‌اند و روش‌های سنتی دیگر اثرگذاری سابق را ندارند.اهمیت کلان‌‌داده‌ بسیار بیش‌تر از یک کلمه‌ی کلیدی است. در واقع حجم عظیمی از اطلاعاتی که به‌صورت رایانش ابری جمع‌آوری می‌شود، همه‌ی جنبه‌های زندگی ما از بهبود سلامتی تا کاهش ترافیک در کلان‌شهر‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. قدرتمند‌سازی کمپین‌های بازاریابی نیز خدمت دیگر این علم به بازاریابان دیجیتال است.

به همین دلیل است که بازاریابان دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تجزیه‌ و تحلیل حجم عظیمی از اطلاعات و کشف راه‌ حل‌های جدید برای خلق کمپین‌های تبلیغاتی هوشمندتر استفاده می‌کنند. آن‌ها همچنین قادر خواهند بود از الگوریتم‌های پیش‌بینی کننده برای حدس و تخمین سلیقه و نیاز آتی مشتریان و تطبیق خود با آن استفاده کنند.

در باب مثال نت‌فلیکس قادر است با جمع‌آوری و پایش حجم عظیمی از اطلاعات کاربران بتواند پیشنهاد‌های بهتری متناسب با سلیقه‌ی آنان ارائه دهد. بازاریابان نیز می‌توانند درک بهتری از رفتار کاربران در وب‌سایت‌ها داشته باشند. این کار باعث می‌شود شخصی‌سازی سایت آسان‌تر از گذشته باشد. واضح است که اگر بخواهیم ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشیم، ارزش شخصی‌سازی قابل کتمان نخواهد بود. در ادامه مواردی از کاربردهای کلان‌داده‌ را در بازاریابی دیجیتال معرفی می‌کنیم.

هدف‌گیری و هوشمندی بهتر تبلیغات
هر‌چه ناشران اطلاعات بیش‌تری از بازدید‌کنندگان خود جمع‌آوری کنند، این امکان را برای آن‌ها فراهم خواهد ساخت تا تبلیغات مرتبط‌تری با سلیقه‌ی مخاطب نمایش دهند. به همین منظور در حال حاضر گوگل و فیسبوک جزئیات دقیق‌تری برای تبلیغات ارائه می‌دهند. خرده‌فروشان نیز همین رویه را در پیش گرفته‌اند. تصور کنید که هدف‌گیری کاربران برمبنای مقالاتی که کلیک می‌کنند یا ارتباط و اشتراکاتی که با مشتریان فعلی دارند، چقدر می‌تواند در موفقیت و کاهش هزینه‌‌ی کمپین‌های تبلیغاتی مؤثر باشد.

سرویس Weather Channel اکنون گوشه‌ای از آینده‌ی تبلیغات را با تحلیل و بررسی الگوهای رفتاری مخاطبان در سه میلیون مکان در سراسر کره‌ زمین نشان می‌دهد. این سرویس، اطلاعات را با داده‌های هواشناسی برای فراهم کردن امکان تبلیغات دقیق‌تر و اثر‌بخش‌تر به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌‌کند. برای مثال برند‌های تولید‌کنند‌ه‌ی شامپو می‌توانند در تبلیغات آنلاین برای مشتریانی که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند، محصولات نرم‌کننده پیشنهاد دهند.

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید.

مهمترین نقش داده ها در بازاریابی اینترنتی چیست 


"گروه وب مک مشهد ، مشاور شما در بازاریابی اینترنتی و راه اندازی کسب وکاری باکیفیت"

باما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)

جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 

چرا باید در صفحه اول گوگل باشیم


 این همه دعوا بر سر صفحه گوگل بودن برای چیست؟ آیا واقعا اول بودن در صفحه اول گوگل مهم هست؟

در این مقاله به شما خواهیم گفت:

بله دعواها برای صفحه گوگل دلیل دارد و منطقی هست که وب مستران و مالکین وب سایت ها برای آمدن در صفحه اول گوگل و مخصوصا نتایج 1 تا 3 آن تلاش کنند چون: بیش از 90 درصد کاربران فقط صفحه اول گوگل را بررسی میکنند و به صفحات بعدی وارد نمی شوند!!!! پس بی جهت نیست...

گوگل

همیشه در مقالات تخصصی می‌خوانیم که رعایت نکات سئو تنها به هدف رسیدن به صفحه اول گوگل انجام می‌شود، دلیل این همه تلاش برای راضی کردن گوگل جهت معرفی ما به کاربران چیست؟

هر روز میلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجو توسط کاربران انجام می‌گیرد که بیش از ۷۰٪ آن در گوگل انجام می‌گیرد. موتورهای جستجوی یاهو و بینگ هرکدام به ترتیب ۷.۰۷ و ۹.۲۶ درصد از این بازار سهم دارند. در نتیجه حضور در صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

به اعتقاد ما اگر بخواهیم بگوییم به عنوان یک متخصص سئو موفق بوده ایم باید توانسته باشیم وب سایت خود و یا مشتریانمان را برای کلید واژه‌های مناسب حداقل به صفحه اول گوگل و در ردیف 1 تا 3 بالا آورده باشیم.

آمارها حاکی از آن است که ۹۰ درصد کاربران تنها صفحه اول گوگل را مشاهده می‌کنند و هیچ گاه به صفحات بعدی وارد نمی‌شوند. در واقع عدم حضور شما در صفحه اول گوگل به معنی شکست شما در سئو است.

بررسی های انجام شده توسط Optify  نشان میدهد که 36.4 درصد از کاربران تنها روی اولین نتیجه جستجو گوگل کلیک می نمایند. 12.5 درصد روی دومین گزینه و 9.5 درصد سومین گزینه کلیک می نمایند. یا به عبارت خلاصه تر تعداد افرادی که وارد سایتی که گوگل به عنوان اولین نفر پیشنهاد داده وارد می شوند برابر است با 5 ردیف بعدی.!!!

جهت مشاهده کامل مقاله  کلیک کنید.

چرا باید در صفحه اول گوگل باشیم 


"وب مک مشهد، مشاور ومجری سئو و بهینه سازی وب سایت"

باما تماس بگیرید:تلفن : 36040001- 051 (10 خط)


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید :
سئو سایت در مشهد یا بهینه سازی سایت در مشهد
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید :
طراحی سایت در مشهد
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید :
کسب و کار موفق در مشهد یا مقالات کسب و کار