گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

لحن برند چیست و چه کاربردی دارد؟

آنچه را  «زبان برند»  می نامیم ، در حقیقت کلمات ، عبارات و اصطلاحاتی هستند که یک شرکت یا مؤسسه برای توضیح و توصیف خود یا محصولاتش از آن‌ها استفاده می‌کند . زبان برند به ویژه برای تیم‌های فروش ، مارکتینگ و کپی رایتر‌های تبلیغاتی اهمیت به سزایی دارد، چرا که با تشکیل و ترویج زبان مثبتی برای برند ، یک شرکت می تواند خود را از رقبایش متمایز ، و در ذهن مردم ارتباطی عمیق میان محصولاتش با کلمات و عباراتی خاص ، ایجاد کند .

منظور از لحن برند یا همان Tone of Voice فقط محتوای مطالب نیست ، بلکه منظور نحوه بیان آن است . برای دست یابی به لحنی مناسب برای برند خود نه تنها باید کلمات درست را انتخاب کنید ، بلکه باید آنها را به درستی در کنار هم قرار داده و با ریتم و سرعت مناسبی جملات را بیان کنید . معمولاً در دنیای کسب و کار و بازاریابی عبارت لحن برند فقط با مطالب نوشتاری سر و کار دارد نه صحبت های گفتاری . لحن برند در همه محتواها از جمله وب سایت ، شبکه های اجتماعی ، ایمیل ها ، بسته بندی محصولات و غیره به کار می رود و در برندینگ شهری هم نکته مهمی است .

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

لحن برند چیست و چه کاربردی دارد؟



جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.