برای رونق در کسب و کار خود چه باید کرد؟
همانطور که می دانید مهمترین وظیفه مدیریت پیدا کردن اهرم ها و استراتژی ها برای رونق در کسب و کار می باشد. استراتژی یعنی کاری کنیم که ما در ذهن مشتری برتر دیده شویم. اگر شرکتی، کسب و کار موفق تری دارد این فقط به استراتژی های بهتری که استفاده می کند بر می گردد.
باید بگردیم و بفهمیم که ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم که در ذهن مشتری برتر و بهتر از رقیبان دیده شویم. ابتدا ببینید که رقیبان مستقیم و غیر مستقیم شما چه کسانی هستند، همه رقیبان خود را بشناسید. رقیبان موفق ترهستند یا فروش بیشتری دارند و یا برند آنان معروف تر است. حال رقیبان غیر مستقیم خود را با دقت بشناسید.
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.
4 عامل مهم در ارتقا فروش برای رونق کسب و کار
در این مقاله به سئوالات و مفاهیم زیر پاسخ خواهیم داد. لازم به ذکر می باشد الگوریتم های گوگل مدام در حال آپدیت و بروز رسانی می باشد و حدودا روزی نیست که حداقل 1 یا 2 مرتبه این الگوریتم ها آپدیت نشوند. و معمولا اطلاع رسانی نمی شود مگر زمانهایی که تغییرات خیلی گستره ایجاد شود که به صورت رسمی اعلام میشود. معمولا به طور میانگین حدود 200 فاکتور توسط گوگل برای رتبه بندی صفحات به کار گرفته میشود که بسیاری از انها ناشناخته می باشد.
الگوریتم پاندا
الگوریتم پنگوئن
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
الگوریتم موبایل
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید
"وب مک مشهد، مشاور و طراح حرفه ای ترین وب سایتها وسئو و بهینه سازی"
تلفن مشاوره: 36040001 - 051 (10 خط)