گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

حیاتی ترین نکات غیر فنی قبل از طراحی وب سایت چیست ؟

چرا بیش از 90%  از پروژه های طراحی وبسایت در ایران  بی ثمر هستند؟

مبارزه و رقابت بین کارآفرینان موفق برای حضور و درخشش در فضای مجازی  با هدف بهینه سازی و رونق  کسب و کار در حال افزایش روزافزون است . داشتن یک پایگاه در اینترنت اولین شرط ورود به این فضا میباشد . به همین جهت پرداخت هزینه جهت تولید و طراحی سایت به یک امر بدیهی برای صاحبین کسب و کار تبدیل شده است .
افزایش آمار وبسایتهای تجاری موضوع عجیبی نیست ، آنچه که در عین تعجب  موجب نگرانی کارشناسان وب مک(شرکت طراحی سایت در مشهد) شده آمار وبسایت های تجاری شکست خورده در ایران می باشد.
امروزه رقابت صاحبین کسب و کار  از موضوع طراحی سایت گذشته و در حوزه سئو و بهینه سازی در حال رقابت میباشند. سئو و بهینه سازی چیزی نیست جز افزایش آمار بازدید و ماندگاری مخاطب در یک وبسایت مفید.
تا زمانی که تعریف دقیقی از«ثمره وبسایت» نداشته باشیم نمی توانیم درباره مفید بودن یا مفید نبودن یک وبسایت اظهارنظر نماییم . ولی آنچه که واضح و بدیهی است اینست که وبسایتی که آخرین تاریخ به روز رسانی محتوای آن 6 ماه قبل بوده و میانگین بازدید آن هفته ای 2 مرتبه است قطعاً از درجه اهمیت برای مالک آن خارج گردیده است . و اصطلاحاً به مرحله  ورشکستگی مجازی رسیده است. (البته به روزرسانی منظم و آمار بازدید روزانه بالا به هیچ وجه به منزله  بهره مندی از مزایای فروش اینترنتی و  رونق در کسب و کار نیست )
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک کنید.


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.