نام گذاری یکی از زیرکانه ترین جنبه های فرآیند برند سازی است. تغییر لوگو یا وب سایت کار نسبتا آسانی است. اما نام برند به این اندازه انعطاف پذیر نیست و نباید در برند سازی اشتباهی مرتکب شوید.
نامگذاری چیزی بیش از یک تلاش خلاقانه است، زمانی را برای ارزیابی نام تجاری خود اختصاص دهید و این 7 سوال را به طور کامل در نظر بگیرید:
1 -آیا نام تجاری انتخابی شما متمایز است؟
2 -آیا این نام تجاری از جایگاه یابی برند شما حمایت می کند؟
3 - آیا نام تجاری قابل بسط دادن و گسترش است؟
4 - آیا هیچ مفهومی منفی در این نام تجاری وجود دارد؟
5 -آیا می توانید از این نام تجاری محافظت کنید؟
6 -آیا تلفظ و هجی کردن این نام تجاری آسان است؟
7 -آیا این نام تجاری در خاطر می ماند؟
برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید
چگونه نام تجاری (برند) خود را ارزیابی کنید