گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ 4 گام مهم برای تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟


دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد گفته می شود. این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.

برای پیشرفت در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در زمینه‌های زیر می‌باشد:

بازاریابی و تبلیغات

سئو (بهینه سازی سایت)

ایمیل مارکتینگ

برندینگ

گرافیک

بازاریابی محتوا

تحلیل بازار و …

هم اکنون شرکت‌های بزرگ در جهان و ایران در حال شروع یا گسترش فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ خود هستند و در تلاشند سهم بودجه تبلیغات و بازاریابی سنتی خود را کاهش دهند و آن سهم را بر روی بازاریابی و تبلیغات اینترنتی متمرکز کنند.تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای یک شرکت جهت تعیین اهداف و الویت‌های بازاریابی در فضای آنلاین بسیار مهم است. با توجه به جدید بودن حوزه دیجیتال مارکتینگ در سراسر دنیا، تنها ۴۷٪ از شرکت‌ها اقدام به تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار خود نکرده‌اند. به عبارت دیگر آن‌ها فعالیت‌هایی برای بازاریابی آنلاین انجام می‌دهند ولی برنامه و استراتژی جامعی برای آن ندارند. تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای شرکت‌ها مزیت رقابتی ایجاد کند و آن‌ها را برای رسیدن سریع تر به اهدافشان یاری دهد.

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.