گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

گروه وب مک | تجارت الکترونیک

گروه وب مک | طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، تجارت الکترونیک

9 عامل ضرورت خرید رپورتاژ برای وبسایت چیست

معمولاً رپورتاژ آگهی در قالب یک گزارش (Report) تهیه و تنظیم می‌شود و در ظاهر اصول گزارش نویسی توصیفی یا گزارش نویسی تحلیلی در آن رعایت می‌شود. با این حال، از آنجا که یک سازمان یا فرد یا کسب و کار، برای انتشار این گزارش هزینه پرداخت می‌کند، گزارش به شکلی تنظیم می‌شود که اهداف و منافع سفارش دهنده رپورتاژ آگهی را تامین کند.

بنابراین شاید بتوان گفت رپورتاژ آگهی، شکل هوشمندانه‌تر و اثرگذارتری از آگهی است که معمولاً صاحب رسانه می‌کوشد در آن، کسب درآمد از طریق نشر گزارش را پنهان یا انکار کند.

البته طی دهه‌های اخیر که مخاطبان آگاه‌تر و هوشمند‌تر شده‌اند، به سادگی نمی‌توان ماهیت رپورتاژ آگهی را پنهان کرد. به همین علت، معمولاً صاحبان رسانه تلویحاً یا تصریحاً سعی می‌کنند این پیام را منتقل کنند که اگر چه برای رپورتاژ آگهی پول می‌گیرند، اما می‌کوشند در آن مطالب خلاف واقع وجود نداشته باشد.

چه زمانی به خرید رپورتاژ نیاز داریم؟

میتوان گفت خرید رپورتاژ نوعی دوپینگ برای سایت شما محسوب میشود. حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ مسلما خیر. دوپینگ برای ورزشکارانی تاثیرگذار است که در رقابت نزدیک با هم هستند و برای کسب رتبه اول به مبارزه میپردازند.

آموزش خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید. 

اگر سایت یا صفحه شما در عبارتی جایگاه کسب نکرده یا در صفحات بعدی نتایج گوگل است این تکنیک برای شما مناسب نخواهد بود..

برای مطالعه بیشتر مطلب کلیک نمایید.

9 عامل ضرورت خرید رپورتاژ برای وبسایت چیست


جهت مشاهده مقالات سئو روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات طراحی سایت روی لینک زیر کلیک کنید : 
جهت مشاهده مقالات کسب و کار روی لینک زیر کلیک کنید : 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.